Friday, December 21, 2018

Bisnes Tasneem Naturel

Assalamualaikum.

Sekarang ni, ada macam-macam peluang bisnes secara online kita boleh buat kan? Ye lah, dengan kemajuan teknologi dan e-commerce ni, rugi kalau kita tak ambik peluang buat duit secara online. Harga barang dan kos sara hidup pun makin meningkat. Senang cakap, takder apa yang turun sekarang, melainkan air hujan. Sadis sangat rasanya. Nak berjimat macam mana pun buntu dah. Harga telur ayam pun naik oiii :P

Jadi... jomlah kita cari peluang dan rebut peluang buat duit dengan berbisnes online dan boleh jugak buat secara offline atau kedua-dua sekali. Ikut selesa dan kemampuan kita sebab produk-produk ni memang meletop dan sentiasa ada permintaan selagi adanya bayi dan kanak-kanak!

Rugi kalau tak guna teknologi buat duit, kannnn!


Ni saya nak share la peluang buat bisnes Tasneem Naturel. Jual produk balm bayi dan beberapa produk lain yang HQ keluarkan dari semasa ke semasa. Produk Tasneem Naturel ni berasaskan essential oil. Haa, sekarang ni kat Malaysia trending yer produk-produk essential oil based ni, termasuklah balm, roll on, mandian, mist dan macam-macam lagi. Coming soon 2019, konfem Tasneem Naturel HQ akan keluarkan produk baru yang bakal meletop kat pasaran!

Jadi, kalau nak tau peluang bisnes Tasneem Naturel, korang boleh hubungi saya. Nanti saya share tentang sistem, plan marketing dan macam mana nak buat income besar dan bina empayar bisnes dengan Tasneem Naturel.

Whatsapp tau: 
Amie Salminah | 013 - 816 2070


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...